پیچ و بولت کناف

کاربرد پیچ و بولت کناف

پیچ و بولت کناف برای اجرای پروژه های کناف از جمله اجرای انواع سقف کاذب و دیوار کاذب کناف و همچنین بازسازی ساختمان ها نقش مهمی را ایفا می کند.

برای نصب صفحات و پنل ها به زیرسازی و متصل کردن اجزای دیوارها و سقف های کاذب کناف باید از پیچ و بولت مناسبی استفاده شود.

انتخاب نوع پیچ در این زمینه، به عواملی مانند جنس لایه های دیوار و سقف و تفاوت وزن آن ها و همچنین نوع قرارگیری صفحات بستگی دارد. بارهای غیر متعارف باید با سازه ای مستقل از ساختار کناف به سازه اصلی ساختمان متصل شود.

بنابراین شناخت پیچ و بولت ها در این راستا اهمیت ویژه ای دارد.

پیچ و بولت کناف

پیچ اتصال پنل به سازه (TN-TB) کناف

از پیچ های نوع TN (نوک تیز) برای اتصال صفحات گچی به سازه های با ضخامت تا ۰٫۷ میلیمتر و از پیچ TB (سرمته دار) برای اتصال صفحات گچی به سازه های با ضخامت بیش از ۰٫۷ و کمتر از ۲٫۲۵ میلیمتر استفاده می شود(توضیح این که چنانچه پیچ از دو یا چند لایه فلزی عبور نماید، مجموع ضخامت لایه های فلزی را باید در انتخاب نوع پیچ درنظر گرفت).پیچ های TN و TB در طول های ۲۵،۳۵،۴۵،۵۵،۷۰ میلیمتر عرضه می شوند.

پیچ TN-TB کناف

پیچ اتصال سازه به سازه کناف (LN) کناف

از پیچ های نوع LN (نوک تیز)برای اتصال سازه های فلزی با ضخامت تا ۰٫۷ میلیمتر به یکدیگر و از پیچ های نوع LB (سرمته دار)برای اتصال سازه های فلزی با ضخامت بیش از ۰٫۷ و کمتر از ۲٫۲۵ میلیمتر به یکدیگر استفاده می شود(توضیح این که مجموع ضخامت لایه های فلزی را بایددر انتخاب نوع پیچ در نظر گرفت)پیچ های LN وLBبه ترتیب در طول های ۹ و۹٫۵ میلیمتر عرضه می شوند.

پیچ ln کناف

پیچ اتصال سازه به ساختار خشک (FN) کناف

از پیچ های نوع FN (نوک تیز) برای اتصال سازه های فلزی با ضخامت تا ۰٫۷ میلیمتر به ساختارهای خشک استفاده می شوند.ویژگی این نوع پیچ، سرتخت آن بوده که اجازه می دهد اتصال خوبی میان سازه و سطح زیرین ایجاد می شود. اتصال رانر فوقانی دیوارکناف به سقف کاذب کناف، از موارد کاربرد پیچ FN است.توجه شود که پیچ FN، به زیرسازی فلزی ساختارخشک متصل می شود(نه به لایه پوششی تنها).

پیچ fn کناف

پیچ و رولپلاک

پیچ و رولپلاک برای اتصال استادها و رانرها به عناصر پیرامونی دیوار استفاده می شود.برای این منظور، استفاده از پیچ های گالوانیزه و رولپلاک با قطر حداقل ۴ میلیمتر و طول حداقل ۵۰ میلیمتر توصیه می گردد.

هزینه پیچ و بولت کناف

شرکت آدلی آرا بنا که از عاملین فروش و اجرای شرکت کناف ایران است، مفتخر است محصولات کناف از جمله پیچ و بولت کناف را با بهترین و مناسبترین قیمت به فروش بگذارد و رضایت مشتریان را در زمینه بازسازی ساختمان ها و اجرای سقف و دیوار کاذب جلب کند. برای اطلاع بیشتر از قیمت ها با شماره های 3-02188503732 و 02188743763 تماس حاصل فرمایید.

پیچ و بولت کناف

لیست تمام پیچ و بولت کناف

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه